?اداره کل ثبت احوال خراسان جنوبی توانست در بین ادارات ثبت احوال سراسر کشور رتبه ی اول را در ارزیابی عملکرد برنامه های اجرائی سال ۱۳۹۶ کسب نماید.

 

?به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان  جنوبی وبه نقل ازروابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور ، مجتبی فاطمی مدیر کل ثبت احوال استان، ضمن بیان این خبر ابراز داشت: تلاش یکپارچه و همت مثال زدنی پرسنل ثبت احوال خراسان جنوبی و برنامه ریزی مناسب از مهم ترین دلایل کسب این رتبه ی ارزشمند بوده است.

 

?وی با بیان بخشی از متن لوح تقدیر اهدا شده از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور ، افزود: اعتقاد به نوآوری و بهره گیری از توانایی ها و ظرفیت های همکاران در اقصی نقاط کشور از عوامل تاثیر گذار در تحقق اهداف و آرمان ها بوده که در این لوح سپاس بدان اشاره شده است.

 

?مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم خصوصا در نقاط محروم استان   ، گفت: کسب رضایت مراجعین از مجموعه ثبت احوال برگ زرین این نهاد پرمراجعه کننده بوده و قطعا در ادامه مسیر نیز به آن توجه خواهد شد.

 

?گفتنی است این لوح تقدیر در همایش سراسری مدیران کل ،معاونین و مدیران ستادی و مسئولین سازمان ثبت احوال , و توسط معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور  اهدا گردی

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله