مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید از تمامی ظرفیت ها برای نیل به اهداف انقلاب و رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری، برنامه های دولت و وزارتخانه استفاده بهینه شود بیان داشت:باید تلاش کنیم ظرفیت های جدیدی در جهت توسعه حوزه فرهنگ و هنر استان ایجاد کنیم.

ناصر نبی زاده  در اولین دیدار خود با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه با تبریک دهه کرامت با اشاره به اینکه از تمامی ظرفیت ها برای نیل به اهداف انقلاب و رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری، برنامه های دولت و وزارتخانه بهره خواهم گرفت،گفت: موظف هستیم در چارچوب سیاست های کلی نظام که توسط رهبر معظم انقلاب تعیین می شود و سیاست های راهبردی دولت حرکت کنیم.

ی با تاکید بر اینکه جنس کار فرهنگ بسیار متفاوت با دیگر حوزه هاست، افزود: نظم، ترتیب، سرعت و پیگیری در حوزه فرهنگ بسیار مهم و اساسی است؛ باید بتوانیم با عمق لازم فعالیت ها را سامان ببخشیم چرا که جامعه فرهیخته مخاطب ما از حساسیت های خاصی در حوزه شخصیتی برخوردار هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه باید بتوانیم ظرفیت های جدیدی را در حوزه فرهنگ و هنر استان بگشاییم، گفت: بدون شک افرادی که با هنرمندان مرتبط هستند خود باید اهل خرد و اندیشه باشند چرا که بخشی از کارهای اداری هنرمندان را انجام می دهند.

نبی زاده به تعامل مثبت و راهبردی با مطبوعات استان در جهت امید و نشاط به جامعه تاکید کرد و گفت: حرکت، رفتار و تجلی فعالیت ها در داخل و خارج اداره باید جنس فرهنگ و هنر داشته باشد و متکی بر ویژگی های فرهیختگی باشد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات روسای شهرستان های تابعه، توصیه کردند که در دوران کاری در مجموعه های اداری خود باید قدر فرصت به وجود آمده در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم را بدانیم، وظیفه شناس باشیم و به اموری که به ما واگذار شده است، عمل کنیم.

وی بر ایجاد یک بستر صادقانه و دوستانه و عمیق همراه با آرامش، خلاقیت و پویایی بین همکاران تاکید کرد و افزود: خوشحالم از اینکه فعالیت خود را در استانی در حوزه فرهنگ و هنر ادامه می دهم که با کثرت مفاخر و شخصیت های برجسته، تاثیرگذار در معادلات کشور و تمدن ساز و از سوی دیگر مردمی آرام شناخته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی پایبندی به آغاز جلسات در ساعت اعلام شده را یک مصداق بارز در فرهیختگی کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد و گفت: کار در حوزه فرهنگ بسیار پر استرس، سخت و گسترده است و اگر احساس عاشقانه خدمت به فرهنگ در تک تک همکاران وجود نداشته باشد، موفق نخواهیم بود.

وی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به تکریم ارباب رجوع و میز خدمت ،شفافیت در انعکاس فعالیت ها در حداقل زمان ممکن را مهم برشمرد و یادآور شد:گزارش دهی و گزارش گیری مناسب از عملکرد فعالیت های فرهنگی و هنری استان در دنیای نوین ارتباطات و اطلاعات همتی مضاعف از سوی احاد فرهنگ و هنر این سرزمین را می خواهد.

نبی زاده در ادامه این جلسه به لزوم مشارکت جدی ادارات شهرستان در برگزاری کنگره ٢ هزار شهید استان و همچنین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت:برای فعالیت هر چه بهتر و بیشتر در این زمینه نیازمند برنامه ای مدون و شایسته از سوی شما هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در پایان با تاکید بر اینکه جنس کار فرهنگ بسیار متفاوت با دیگر حوزه هاست،گفت: طرح های کارشناسی شده و موثری که منجر به ارتقای جایگاه فرهنگ و هنر استان شود حمایت خواهند شد.

بنابراین این گزارش؛در ابتدای این جلسه هر یک از روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه گزارشی از برنامه ها و نیازهای فرهنگی و هنری شهرستان های مربوطه را به لحاظ زیرساختی بیان نمودند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله