معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی که در جلسه برنامه ریزی و بازخوانی پروتکل استقرار گروه های پزشکی فوق تخصصی چشم و دندان بنیاد خیریه نورآوران سلامت سخن می گفت بابیان این مطلب، افزود: قرار است برای محرومین و روستائیان عزیز که جزو بهترین مخلوقات خداوند هستند اقدامات خیرخواهانه مناسبی صورت گیرد؛ از این رو تمامی دستگاه های اجرایی ذی ربط باید نهایت همکاری را با متولیان این امر در بنیاد خیریه نورآوران داشته باشند.
 سید مجتبی علوی مقدم، ضمن تبریک دهه کرامت گفت: رسیدگی به محرومین و رفع مشکلات آنها از مهمترین آموزه های دینی و اعتقادی ما است که در متون دینی و مذهبی نیز دارای جایگاه بسیار بالایی است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، با بیان اینکه این سفر،  سومین سفر خیرخواهانه گروه های پزشکی تخصصی به استان است ، ادامه داد: امید است این سفر به بهترین نحو ممکن و مطابق با پروتکل های در نظر گرفته شده برگزار و دارای نتایج و برکات خوبی نیز همچون گذشته باشد.
علوی مقدم، با اشاره به اینکه باید استفاده حداکثری از این تیم در زمان حضور در استان صورت گیرد، افزود: فرمانداران در زمینه انتخاب نقطه مناسب برای استقرار این گروه در کنار خانه های بهداشت روستایی و نیز اماکنی که دسترسی به امکانات مورد نیاز باشد همکاری لازم را داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت شهرداری های استان در این زمینه، گفت: از ظرفیت آموزش و پروش نیز در جهت اسکان و نیز آموزش بهورزان باید استفاده لازم صورت گیرد.

علوی مقدم، ضمن تاکید بر تسهیل رفت و آمد پزشکان ، گفت: رفت و آمد بیماران نیز باید با خودروهای مشخص و به سهولت به انجام برسد ؛ این در حالیست که جلسه ای در خصوص زمان بندی برگزاری طرح نیز در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد.
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله