مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه جنس کار فرهنگ بسیار متفاوت با دیگر حوزه هاست،گفت: طرح های کارشناسی شده و موثری که منجر به ارتقای جایگاه فرهنگ و هنر استان شود حمایت می شوند.

ناصر نبی زاده  در اولین دیدار خود با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با تبریک آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها بیان داشت: جنس، شکل کار و تاثیر کار فعالان عرصه فرهنگ و هنر را می دانم و با آشنایی دارم چرا که ٢٠ سال است در این حوزه مشغول خدمت هستم.

وی با اشاره به اینکه از تمامی ظرفیت ها برای نیل به اهداف انقلاب و رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری، برنامه های دولت و وزارتخانه بهره خواهم گرفت، ادامه داد: موظف هستیم در چارچوب سیاست های کلی نظام که توسط رهبر معظم انقلاب تعیین می شود و سیاست های راهبردی دولت حرکت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه جنس کار فرهنگ بسیار متفاوت با دیگر حوزه هاست، افزود: نظم، ترتیب، سرعت و پیگیری در حوزه فرهنگ بسیار مهم و اساسی است؛ باید بتوانیم با عمق لازم فعالیت ها را سامان ببخشیم چرا که جامعه فرهیخته مخاطب ما از حساسیت های خاصی در حوزه شخصیتی برخوردار هستند.

نبی زاده با بیان اینکه باید بتوانیم ظرفیت های جدیدی را در حوزه فرهنگ و هنر استان بگشاییم، گفت: بدون شک افرادی که با هنرمندان مرتبط هستند خود باید اهل خرد و اندیشه باشند چرا که بخشی از کارهای اداری هنرمندان را انجام می دهند.

نبی زاده گفت: حرکت، رفتار و تجلی فعالیت ها در داخل و خارج اداره باید جنس فرهنگ و هنر داشته باشد و متکی بر ویژگی های فرهیختگی باشد.

وی بر ایجاد یک بستر صادقانه و دوستانه و عمیق همراه با آرامش، خلاقیت و پویایی بین همکاران تاکید کرد و افزود: خوشحالم از اینکه فعالیت خود را در استانی در حوزه فرهنگ و هنر ادامه می دهم که با کثرت مفاخر و شخصیت های برجسته، تاثیرگذار در معادلات کشور و تمدن ساز و از سوی دیگر مردمی آرام شناخته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی پایبندی به آغاز جلسات در ساعت اعلام شده را یک مصداق بارز در فرهیختگی کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد و گفت: کار در حوزه فرهنگ بسیار پر استرس، سخت و گسترده است و اگر احساس عاشقانه خدمت به فرهنگ در تک تک همکاران وجود نداشته باشد، موفق نخواهیم بود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله