مراسم تکریم احمد محبی و معارفه ناصر نبی زاده مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز (۲۰ تیر) با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون استاندار خراسان جنوبی و جمعی از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در بیرجند برگزار شد.

ناصر نبی زاده مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ سال است که در حوزه فرهنگ خدمت می کنم، افزود: امروز اهالی فرهنگ و هنر استان با تمام توان از خادم خود در این حوزه «احمد محبی» قدردانی شایسته ای کرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه از لحظه لحظه حضور در استان خراسان جنوبی برای خدمت به مردم بهره خواهم گرفت، گفت: با تمام توان در استانی که دو هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است استفاده خواهم کرد.

نبی زاده با بیان اینکه خراسان جنوبی فقها و علمای بزرگ، پدران علوم مختلف، شاعران و هنرمندان برجسته ای دارد، گفت: دست همکاری به سوی همه سازمانها و نهادها دراز می کنم.

وی تاکید کرد: از راهنمایی های نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، استاندار و هنرمندان برای توسعه و تعالی عرصه فرهنگ و هنر استان بهره خواهم گرفت.

بر اساس گزارش؛ در حکم سید عباس صالحی خطاب به ناصر نبی زاده آمده است: «نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی منصوب می شوید.

وی در این حکم ابراز امیدواری کرده است مدیرکل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنر پرور استان خراسان جنوبی در مسیر رشد فضائل اخلاقی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشد.»

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در لوحی از خدمات و تلاش های احمد محبی که پیش از این عهده دار این مسئولیت بود، تقدیر کرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله