استاندار خراسان جنوبی  محمدمهدی مروج الشریعه، امروز(۱۱ تیر) در جلسه بررسی مسائل منطقه ویژه اقتصادی استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کنونی، حمایت از بخش خصوصی، فرصتی کلیدی و طلایی است.

وی با بیان اینکه نهادهایی که در حوزه اقتصادی در مرزها فعالیت می کنند مکمل یکدیگر هستند و نمی توان هیچ یک را حذف کرد، افزود: نباید تصور کرد اگر یک نهاد اقتصادی در مرز رشد پیدا کرد موجب تنگ شدن دایره فعالیت دیگر نهادها خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز با تحریم مواجه بوده ایم و چگونگی رفتار در شرایط بحرانی را آموخته ایم.

مروج الشریعه بیان کرد: در شرایط کنونی و شرارت های دشمن، باید هدفمندتر و با برنامه ریزی بیشتری در زمینه اقتصاد با محور مرز کار کنیم.

وی با بیان اینکه ستاد تدابیر ویژه اقتصادی در استان تشکیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: راه های هم افزایی در ستاد تدابیر ویژه اقتصادی و مؤلفه های قانونی مشخص بوده و مسیر کار مشخص است.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: در شرایط کنونی باید بدانیم در تعاملات بین المللی به چه نحو از فرصت بخش خصوصی در راستای رشد اقتصادی کشور و منطقه به صورت بهینه استفاده کنیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله