?نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش : مردم باید با حضور حداکثری به انتخاب احسن دست بزنند و بدانند که قهر کردن و عدم مشارکت در انتخابات راه گلایه و نارضایتی از عملکرد مدیران نیست.

ی گفت: دشمنان به صورت هماهنگ با یکدیگر در زمینه منحرف کردن افکار مردم فعالیت می‌کنند که البته تلاش و پیچ و تاب آنها از نوع تار عنکبوت است و اگر تلاشی صورت بگیرد برای مردم آشکار است.

آیت الله عبادی افزود: بر عقلا و نخبگان واجب است که موضوعات را برای مردم رفع شبهه کنند و نگذارند که دشمنان از طریق فضای مجازی تفکرات خود را مردم منتقل کنند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات فرصت بزرگی است که انقلاب اسلامی در اختیار ما قرار داده است، افزود: در سیاست چیزی خود به خود اتفاق نمی‌افتد و همه چیز از روی طرح و برنامه پیش می‌رود و نارضایتی مردم هم یک پروژه است که انجام می‌شود، اما هوشیاری مردم اینجا ظهور پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فضای مجازی دست بیگانگان و مزدوران افتاده است، گفت: بیگانگان از طریق فضای مجازی می‌خواهند القائات خود را منتقل کنند که نسبت به این قضایا باید واکنشی نشان داده شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح در مسئله نظامی همواره دشمنان را سر جایشان می‌نشانند، گفت: منتظر یک افتخار جدید در حوزه مقاومت علیه تحمیل خواسته‌های بیگانه هستیم تا آن‌ها را برای همیشه مایوس کنند ما از مردم خود چنین انتظاری داریم.