?رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره عکس ” تصویر حماسه “خبر داد.
مالکی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در راستای ثبت و ماندگار کردن صحنه های ارزشمند حضور با شکوه مردم پای صندوق های رأی و مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار می شود.
?وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی ، به تصویر کشیدن جلوه های انتخابات و شور مردمی و انقلابی اهالی خراسان جنوبی و رأی اولی های و مشارکت در راه اعتلای ایران اسلامی، محورهای این جشنواره باشند.
?رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان با تأکید بر این که شرکت در این جشنواره برای تمامی هنرمندان و علاقه مندان به عکاسی آزاد است، گفت: عکس ها باید در دو قالب عکاسی با دوربین و تلفن همراه تهیه شده و بدون دستکاری، روتوش و برش به دبیرخانه ارسال شوند.
?مالکی با اشاره به این که هر نفر اجازه ارسال حداکثر ۵ قطعه عکس در اندازه اصلی را دارد، خاطرنشان کرد: عکس های فاقد کیفیت و کراپ شده در مرحله داوری حذف خواهند شد.
?وی متذکر شد: عکس ها باید در جریان انتخابات، تبلیغات و شور شوق انتخاباتی سال ۱۴۰۰ و در استان خراسان جنوبی گرفته شده باشند و در همان اندازه اصلی ارسال گردند.
?رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان با بیان این که آثار ارسالی نباید در مسابقه عکاسی دیگری شرکت کرده باشند، گفت: عکاسان علاقمند به شرکت در این رقابت می بایست آثار خود را تا تاریخ ۳۰ خردادماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
?مالکی افزود: نتایج جشنواره بعد از داوری آثار در روز پنجم تیرماه اعلام می گردد.
?وی اظهار داشت: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت http://www.sko.ir/ اطلاعات کامل جشنواره را دریافت نموده، نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

?به گفته وی؛ ارسال آثار از طریق شماره تلفن ۰۹۰۳۴۶۳۰۷۰۰ در شبکه های اجتماعی واتس اپ و سروش نیز مقدور می باشد.
?مشاور استاندار درخصوص جوایز مربوط به جشنواره نیز گفت: جوایز تعیین شده برای نفر اول، لوح تقدیر،تندیس جشنواره، جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره، جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و نفر سوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۷ میلیون ریال می باشد.
?مالکی ادامه داد: نفر چهارم با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی ۴ میلیون ریالی، نفر پنجم با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳ میلیون ریالی و نفر ششم نیز با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی ۲ میلیون ریالی تجلیل می شوند.
?وی متذکر شد: مجری این جشنواره استانداری خراسان جنوبی است.
?به گفته وی؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت آب و فاضلاب، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بیرجند، سازمان نظام مهندسی ساختمان، خانه مطبوعات و شرکت خدماتی حمایتی کشاورزی نیز در برگزاری این جشنواره همکاری خواهند داشت.