غلامرضا اشرفی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی ضمن قدردانی از اقدامات موثر در حوزه روابط کار، واحدهای مشاوره و مراجع حل اختلاف استان گفت: با شرایط خاص اقتصادی حاکم بر بنگاههای اقتصادی بدون شک حفظ آرامش در واحدهای کارگری و بهبود روابط بین کارگر و کارفرما یکی از وظایف مهم واحدهای مشاوره و مراجع حل اختلاف بوده که همکاران ما موفق به مدیریت موضوع شدند.
غلامرضا اشرفی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: در سال ۱۳۹۸، تعداد دادخواست های واصله به هیات های تشخیص استان ۵۴۹ مورد و در هیات های حل اختلاف استان تعداد ۲۸۲ مورد ثبت شده است.
وی میانگین زمان نوبت دهی در مراجع حل اختلاف استان در سال ۹۸ را کمتر از ۱۷ روز کاری و در هیات تشخیص کمتر از ۱۴ روز کاری اعلام کرد که تعهد استان در این خصوص به ترتیب ۲۵ روز و ۱۸ روز برآورد شده است که همکاران حوزه روابط کار اداره کل و شهرستانها به خوبی این موضوع را مدیریت کرده اند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از انجام ۱۲۸۱۱ مورد مشاوره در سال ۹۸ در استان خبر داد که از مجموع آن ۶۲۶۶ مورد مشاوره حضوری و ۶۵۴۵ مورد مشاوره تلفنی در حوزه روابط کار بوده است که متعاقب این موضوع، ۱۸۷ مورد از شکایات به صورت سازش مستقیم به نتیجه رسیده است.
دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است.