مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری:
خراسان جنوبی میزبان دائمی جشنواره خوشنویسی رضوی شودمدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: بنیاد بین المللی فرهنگی امام رضا(ع) برای برپایی جشنواره خوشنویسی رضوی به صورت دائمی در خراسان جنوبی اهتمام ورزد.

عباسعلی بهاری در مراسم اختتامیه جشنواره ملی خوشنویسی رضوی به سیر برگزاری جشنواره های رضوی در‌ استان اشاره کرد و گفت: در خراسان جنوبی این سری برنامه ها، با جشنواره شعر رضوی شروع شد و پس از چند سال فعالیت به جشنواره نقاشیخط رضوی تغییر کرد.
وی با بیان این که باید در زمان اعلام هدف برگزاری جشنواره، روند برپایی آن از ابتدا تا بلوغ و پختگی در نظر گرفته شود، اضافه کرد: در غیر اینصورت دچار فراز و فرودهایی شده و برگزاری آن ادامه نخواهد یافت.
وی به برگزاری جشنواره های دیگر رضوی همچون مشاعره، شعر و شعر آذری در سایر استان ها به صورت دائمی و پایدار اشاره کرد و افزود: خراسان جنوبی نیز با توجه به داشتن اساتید بزرگ خوشنویسی همچون استاد شهرستانی، استاد نیک بین و استاد اسماعیلی مود می تواند پایگاه دائمی برگزاری جشنواره خوشنویسی رضوی باشد، البته باید توجه داشت که دچار جشنواره زدگی نشویم و هزینه انجام شده برای برپایی این جشنواره ها با خروجی تناسب داشته باشد.
مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همچنین بر واگذاری برپایی جشنواره ها به بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: باید کار را به مردم سپرد و دستگاه های اجرایی نظارت، پشتیبانی و حمایت را بر عهده گیرند.