رمانده انتظامی استان گفت: کارکنان پلیس در استان خراسان جنوبی بااقتدار، امنیت و آرامش را در استان برقرار کردند و ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی از شاخصه‌های کارکنان پلیس است.

صبح امروز سردار”مجید شجاع” در صبحگاه عمومی ستاد فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: طبق قانون برقراری نظم و امنیت بر عهده نیروی انتظامی قرارگرفته است و تکلیف اصلی ما به‌عنوان حافظان امنیت برقراری نظم و آرامش جامعه است.

?وی بیان داشت: کارکنان فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی به‌عنوان حافظان اصلی نظم و امنیت از همان آغاز اعتراضات مربوط به گرانی بنزین بااقتدار امنیت استان را برقرار کردند و اجازه اغتشاش به اشرار و سوءاستفاده کنندگان ندادند.

?فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با تقدیر از همه کارکنان پلیس در خراسان جنوبی گفت: تکلیف اصلی ما برقراری نظم و امنیت است و هنگامی‌که احتمال بی‌نظمی و اغتشاش وجود داشته باشد اولویت اصلی همه کارکنان برقراری نظم و امنیت خواهد بود و همه مأموریت‌های ما در این راستا انجام خواهد گرفت.

?سردار شجاع با تشکر از همکاری بسیج و سپاه که در کنار نیروی انتظامی از امنیت حراست می‌کنند؛ افزود: ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی از شاخصه‌های کارکنان پلیس است که در قضایای اخیر تقدیم شهدای مظلوم ناجا و بسیج گواه این موضوع است.

وی با اشاره به این‌که دشمنی دشمنان خبیث جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به این‌که کم‌کم فضای کشور انتخاباتی خواهد شد و احتمال تبعات پس از گرانی بنزین نیز وجود دارد، زمینه سوءاستفاده منافقان کوردل و اشرار بیشتر فراهم خواهد شد که بایستی هوشیار باشیم و با بصیرت اجازه ناامنی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ندهیم.

?سردار شجاع خاطرنشان کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی و جهاد گونه همکاران ما در نیروی انتظامی قطعاً در محضر خداوند بی‌اجر نخواهد ماند و خدا قوت مسئولان استانی و تقدیرهای مردمی گواه زحمات شبانه‌روزی خادمان مردم در نیروی انتظامی است.