این روزها اخبار ناگواری از جاده‌های مرگ این استان به گوش می‌رسد. خبرهایی که حکایت از داغدار شدن مردمی از جنس نور و استقامت دارد و شاید مهمترین پیام این اخبار ناگوار، بی‌کفایتی مسئولان استانی در تمام سطوح باشد. انهایی که فقط بلند به وزیران تذکر می‌دهند و یا انهایی صرفا در جلسات مختلف می‌نشینند و حرف می‌زنند و  دست آخر این جلسات  بی‌خروجی تمام می‌شود.

مسئول محترم، خاصه نمایندگان محترمی که سالهاست مدعی عدالت بودید و مدعی اخلاص و عمل در استان، به خصوص در حوزه‌ی بیرجند و قاین، روزی باید جوابگوی این خون‌های ریخته شده باشید. چه در این دنیا و چه در آن دنیا.

چقدر باید این مردم، چوب سیاست‌بازی غلط شما را بخورند و در فقر و دور ماندن از نیازهای اولیه‌ای که با جانشان سر کار دارد باشند؟ چقدر شما دم از رضایت خلق خدا بزنید و عمل نکنید؟ شریانها و راه‌های اصلی این استان بوی خون می‌دهد. بوی خونی که شما مسبب درصدی از ان هستید. اگه مسئولی قادر به کار درست نیست، به دنبال عزلش باشید. اگر مدیر راه و شهرسازی لیاقت ماندن ندارد و نمی‌تواند جاده‌های خطر و مرگ را ایمن‌سازی کند استعفا دهد  و کسی بر این مسند باشد تا مشکل را حل کند که   مردم داغ نبینند. باور کنید اگر به جای اینکه در  فکر تحصن های سیاسی و سهم خواهی های گا بی گاه تان  باشید، ذره‌ای به فکر اصلاح امورات زیربنایی استان بودید، خون بی‌گناهی در این جاده‌ها ریخته نمی‌شد و استاندارد شدن مسیرهای استانی، باعث رونق و اشتغال هم می‌شد. به خود ایید. اقایان نماینده شما مسئولید. در وهله‌ی اول مقداری از سهم‌خواهی سیاسی خود بکاهید و در کنار مردم رنج دیده‌ی حوزه‌های انتخابی و استان خود قرار بگیرید. باورکنید تک تک این مردم، از هر گروه و طیفی که باشند، با تمام قوا از شما دفاع خواهند کرد اگر برا اصلاح این موراد اقدام کنید. این روزها، روزهای حزب و حزب‌بازی نیست. روزهای جنگ است برای مردمی که شما نماینده‌ی انهایید. روزهای همدلی‌ست که شما از ان غافلید. این استان نیاز به تمام قوای شما به دور از هر «مرده باد» و «زنده باد» دارد. جاده‌های این استان بوی خون گرفته است و فقط خواجه حافظ شیرازی در این مملکت از موضوع اطلاع ندارد. بیایید برای اصلاح این شریان‌های مرگ در کنار مردم در حوزه‌های علمیه تحصن کنید مثل خیلی از تحصن های که کردیده اید  اینجا جان بی گناهان در میان است بیاید در کنار مردم قرار بگیرید. بیاید حتی استان را به تعطیلی بکشانید تا با پشتوانه‌ی مردم، این مشکل چندین ساله حل بشود. اگر جان مردم برایتان مهم است، بیایید کاری بکنید تا صدایتان در کنار مردمتان شنیده شود. بگذارید مسئولان بدانند، شما با مردم هستید. باور کنید مردم این استان با تمام وجود در هر حرکتی برای درست شدن این وضعیت با شما خواهند بود. «بسم الله» را بگوید تا شاید دیگر، شریان‌ها و جاده‌های این شهر و استان ، خانوده‌های مختلفی را داغدار، فرزندانی را یتیم و پدر و مادرانی را غمگین نکند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله