?نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: تلاش مسئولان کشور جهاد در راه خداست و همه این خدمات و تلاش ها در راستای نیل به آرمان‌های انقلاب اسلامی می باشد.
آیت الله علیرضا عبادی با بیان این مطلب در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد: آرمان‌های انقلاب اسلامی با تلاش‌های دولت سیزدهم که مسئولان آن استراحت ندارند و شبانه‌روزی تلاش می کنند و در حوادث طبیعی به شیوه‌ای عمل می‌کنند که حتی بیگانه هم نمی‌تواند روی آن حرف بزند، محقق شود.
?وی با اشاره به شرایط خاص ایران اسلامی، گفت: با توجه به استعداد انسانی که در کشور داریم و اینکه امور به اهلش واگذار شده، طبیعتاً برای وصول به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی زمینه مساعد است.
?امام جمعه بیرجند خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شما متصدی یکی از وزارتخانه‌ هایی هستید که نقش مستقیمی در حل مشکلات مردم دارد.
?آیت الله عبادی افزود: امیدواریم با کفایتی که خداوند به حضرتعالی داده خدمات شما به صورت محسوس در همه کشور و از جمله شرایط خاص خراسان جنوبی به امید خدا مشهود باشد.
?وی متذکر شد: دیدار با حضرتعالی هم از جهت احساسات عاطفی و هم از جهت یادآوری خدمات پایداری که در خراسان جنوبی و بقیه استان‌ها داشته‌اید، برایمان مسرت بخش است.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور