?استاندار خراسان جنوبی، سرمایه گذاری و برندسازی را مهمترین انتظارات استان از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عنوان کرد.
?به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ معتمدیان با بیان این مطلب در جلسه بررسی آخرین وضعیت تفاهم نامه هاب شتر در استان که با حضور مدیر عامل شرکت توسعه سرمایه گذاری پردیس وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، بر انجام امور و عملیاتی شدن برنامه ها به صورت انقلابی و جهادی تأکید کرد.
?وی نقش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) را در ایجاد اشتغال و کارآفرینی بسیار ارزشمند خواند و از حضور این مجموعه در مناطق محروم و مرزی استان قدردانی کرد.
?استاندار تصریح نمود: درخواست ما از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای استان خراسان جنوبی، سرمایه گذاری و برندسازی محصولات است.
?معتمدیان اظهار داشت: از مهمترین هدف های ما در استان ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم است و مردم باید احساس کنند منافع این کارها به خود آنان برمی گردد.
?وی وجود کشور افغانستان را ظرفیتی فوق العاده برشمرد و گفت: آمادگی هرگونه فعالیت در زمینه اشتغالزایی و کارآفرینی را در نقاط مرزی استان داریم.
?استاندار بر پیگیری مکرر و مداوم اقدامات توسط مسئولین استان برای توسعه و جهش تولید تأکید نمود.
?معتمدیان با بیان این مطلب که یکی از مهمترین پیامدهای طرح هاب منطقه ای شتر، جلوگیری از قاچاق دام از استان است، اظهار امیدواری نمود: با اجرایی شدن تفاهم نامه هاب شتر در استان، ضمن تکمیل زنجیره فرآوری شیر شتر، خرید ،تولید شیرخشک، بسته بندی، صادرات و … در استان تحقق یابد.