تیم هیات روستایی و بازیهای بومی و محلی استان در مجموع تیمی و در دو بخش آقایان و بانوان، مقام نایب قهرمانی مسابقات بین المللی گرمسار را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، در ادامه رقابت های انجام گرفته در مسابقات بین المللی گرمسار که با حضور ۱۶استان و چهار کشور همسایه از ۱۶ شهریور به مدت سه روز برگزار گردید، تیم هیات روستایی، بومی و محلی استان توانست با کسب دو مقام اولی و دو مقام دومی و یک مقام سومی در مجموع تیمی، کاپ نایب قهرمانی مسابقات گرمسار را از آن خود کند..
در رشته طناب کشی بخش بانوان، عنوان قهرمانی به خراسان جنوبی رسید و در رشته چوب کشی وزن(۹۰+تا ۱۱۰)کیلو گرم مهدی کدخدا مقام دوم، در وزن ۸۰-) نیز عادل عبدالهی مقام سوم و مصطفی مقدم مقام سوم کشتی در وزن (۹۰+تا ۱۱۰) را بدست آوردند..
تیم بانوان منتخب استان در این دوره از مسابقات با ترکیب لیلا خواجه عبداللهی و مهسا خواجه عبداللهی از روستای درح، فاطمه میرکاظمی، الهه میرکاظمی و زینب مودی از شهرستان سربیشه بخش مود، محدثه اخترشناس از روستای چاه ترخی و زهرابسملی از روستای کریمو سرایان به مربیگری کلنگی خواه و سرپرستی عرفانیان شرکت داشتند.
در بخش آقایان نیز نادر تیموری و حمید یعقوبی از روستای محمد آباد علم قاین، مجید فکاری، مصطفی مقدم، هاشم سبزبان از روستای علی آباد لوله، سیدعلیرضا قاسمی از روستای سیدان، مهدی کدخدا از روستای تقاب خوسف، عادل عبدالهی از روستای چهکند و عادل بهرامیان از روستای بیجار تیم آقایان را به مربیگری علی کهنسال و سرپرستی روح الله نوفرستی همراهی می کردند..
شایان ذکر است در بخش بانوان مهلا زینتی از شهرستان سرایان جهت قضاوت مسابقات از سوی فدراسیون به این مسابقات دعوت شده بود.
در مجموع تیم خراسان جنوبی با کسب ۱۵ امتیاز توانست مقام دوم تیمی را به ارمغان آورد.
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله