مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری مراسم نکوداشت پروفسور احمد کامیابی مسک روز پنج شنبه ١١ آبان ماه سالجاری در بیرجند خبر داد و افزود:بی شک همه ما موظف به پاسداشت مفاخر استان خود هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ احمد محبی صبح امروز ۴ آبان ماه جاری در جلسه برنامه ریزی مراسم نکوداشت پروفسور احمد کامیابی مسک در محل بنیاد نخبگان استان بیان داشت:به منظور الگوسازی از افراد مستعد و شاخص و تکریم و نکوداشت مفاخر بومی مراسم نکوداشت پروفسور کامیابی مسک برگزار می‌شود که در حال حاضر تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی یادآور شد:برگزاری این مراسمات باید در استان ترویج یابد و در این زمینه مسئولان و متولیان امر باید همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند و معرفی اقدامات و برنامه‌های چنین شخصیت‌هایی در استان جزو اولویت‌هایی است که نباید به هیچ وجه نادیده گرفته شود که فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این موارد را در دستور کار قرار داده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این مراسم با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بنیاد نخبگان استان برگزار خواهد شد تصریح کرد:این مراسم صبح روز پنج شنبه ١١ آبان ماه سالجاری با حضور مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد ساعت ٨:٣٠ صبح در محل آمفی تئاتر علامه فرزان این اداره کل برگزار خواهد شد.

بنا براین گزارش؛پروفسور احمد کامیابی مسک متولد ١٣٢٢ رو ستای مسک بیرجند نویسنده، مترجم، نمایشنامه نویس و استاد برجسته دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است که همه تحصیل کرده های هنرهای نمایشی در ایران و فرانسه بیشتر از همشهریانش در بیرجند او را می شناسند.

پروفسور احمد کامیابی مسک در سال ٢٠١١ از سوی دولت فرانسه نشان عالی ‘ شوالیه پالم های آکادمیک ‘ را با حضور نمایندگان دانشگاهی و فرهنگی دولت فرانسه دریافت کرد.
گفتنی است؛نشان شوالیه دانشگاهی بالاترین نشان فرهنگی و دانشگاهی دولت فرانسه است که به استادان پژوهشگری که در زمینه هنر، ادبیات و فرهنگ خدمت کرده اند، بدون ملاحظات سیاسی، اعطا می گردد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله