همایش ارائه یافته های پژوهشی منطقه ۵ کشور و کارگاههای آموزشی مشارکت های اجتماعی جوانان و پیکر سنجی ورزشی استاندارد با حضور دکتر احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان و دکتر فضلی رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت در خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و به نقل از نظام دوست دبیر شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان و دبیر اجرایی همایش ارائه یافته های پژوهشی منطقه ۵ کشور، این همایش بزرگ کشوری با حضور دکتر عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی – آموزشی و پژوهشی و دکتر فضلی رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان به میزبانی استان خراسان جنوبی برگزار می شود.
به گفته نظام دوست، همچنین درحاشیه این همایش، کارگاه آموزشی مشارکت های اجتماعی جوانان به مدرسی دکتر کلاشلو و کارگاه آموزشی پیکر سنجی ورزشی استاندارد به مدرسی دکتر فرج زاده برگزار خواهد شد.
این همایش ۲۵ شهریورماه ازساعت ۱۵ الی ۲۰ در محل سالن همایش های بانک ملت واقع در خیابان محلاتی بیرجند برگزارخواهد شد و حضور کلیه ورزشکاران، مربیان، داوران و اعضای هیأت های ورزشی و سمن های استانی و شهرستانی بلامانع می باشد.
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله