بانک تاثیرگذار در رونق اقتصاد و رفع مشکلات اقشار مختلف مردم هستیم

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: مدیر شعب بانک سپه منطقه خراسان جنوبی گفت: براساس آخرین آمار کمیسیون هماهنگی بانکهای این استان، منابع کل بانکها طی ۴ ماهه اول ۹۶ نسبت به ابتدای سال ۷ درصد رشد داشته است. این در حالی است که بانک سپه خراسان جنوبی در این بازه زمانی رشد ۱۹ درصدی در منابع را کسب کرده و از این حیث رتبه اول بین بانکهای استان را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، اسد بهلگردی ضمن تأکید بر نقش موثر بانک سپه در رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال، اعلام کرد: مانده منابع این بانک در استان خراسان جنوبی در پایان سال ۹۵ نسبت به سال قبل ۲۹ درصد و مانده تسهیلات پرداختی ۲۳ درصد رشد داشته است.

*پرداخت ۱۶ درصد از کل تسهیلات بخش صنعت و معدن استان توسط بانک سپه

مدیر شعب بانک سپه خراسان جنوبی ضمن اشاره به وظیفه مهم شبکه بانکی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، خاطر نشان کرد: بانک سپه استان خراسان جنوبی سال گذشته، ۳۶ درصد از کل تسهیلات اعطایی را در بخش صنعت و معدن پرداخت کرده که نشان از توجه جدی به بخشهای تولیدی و صنعتی استان دارد.

وی اظهار داشت: ۱۳درصد از تسهیلات کل استان در بخش صنعت و معدن طی سال ۹۵ را بانک سپه به هم استانی ها پرداخت کرد که این رقم در سال جاری به ۱۶ درصد افزایش یافته است

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله