در شورای اداری شهرستان خوسف به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی از روابط عمومی های فعال این شهرستان تقدیر و تشکر شد

«محمدعلی آخوندی» امروز (۲۷ اردیبهشت) در شورای اداری شهرستان خوسف ا با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی ها خاطر نشان
ساخت: نامگذاری این روز به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات صادقانه سختکوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.
وی ظهار کرد: انتخابات یکی از موضوعات مهم کشور است که همه مسئولین و نهادهای جامعه باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنند.

فرماندار خوسف با یبان اینکه شهرستان خوسف جزء امن ترین، آرام ترین و فرهنگی ترین شهرستان های خراسان جنوبی است، افزود: در تمام دوران های انتخاباتی مشارکت مردم به لحاظ شرعی به صورت حداکثری وجود داشته، لذا سلامت انتخابات و امنیت آن به صورت ذاتی در وزارت کشور پیگیری می شود اما در کنار آن، دستگاه ها باید برای مشارکت بیشتر ورود کنند.

آخوندی گفت: شهرستان خوسف به دلیل شاخص های کم برخورداری نیازمند دستگاه معین اقتصادی است که در حال پیگیری است.

آخوندی در ادامه گذری به بیماری منحوس کرونا کرد و گفت: شهرستان خوسف به دلیل ترددهای زیاد بین شهری و جاده ترانزیتی بیشترین معضلات را در خصوص بیماری کرونا دارد اما تلاش های شبکه بهداشت و درمان و همه دستگاه های متولی در راستای مقابله و مدیریت این بیماری قابل تقدیر است.

وی مطرح کرد: شهرداری ها پیشانی خدمت رسانی به مردم هستند، لذا دستگاه هایی که به شهرداری بدهی دارند باید مطالبات خود را به موقع به شهرداری پرداخت کنند تا این مجموعه بتوانند معوقات کارمندان خود را بپردازد، همچنین تهاتر بدهی های بین دستگاهی در توافق نامه های دستگاهی باید در سال جاری در دستور کار باشد.

فرماندار خوسف تصریح کرد: متاسفانه برخی دستگاه های شهرستان خوسف کم کاری کرده اند لذا این دستگاه ها باید بر اساس شاخص های کم برخوداری و محرومیت، اقدامات خود را بیشتر کنند و شاخص های توسعه را رشد دهند.

آخوندی ادامه داد: بر اساس برخی شاخص های توسعه ای، شهرستان خوسف از میانگین استانی پایین تر است و وظیفه دستگاه استانی این است که شاخص های کم برخوردار خوسف را در توزیع اعتبارات ملاک عمل قرار دهند.

وی با بیان اینکه ۶ درصد اعتبارات شهرستانی کفاف هزینه های شهرستان پراکنده خوسف را نمی دهد، گفت: انتظار داریم دستگاه‌های اداری استان موارد و شاخص های توسعه ای این شهرستان را به صورت جدی ملاک عمل قرار دهند.

فرماندار خوسف با اشاره به راه اندازی ستاد توسعه خاوران توسط استاندار، بیان کرد: در این راستا دستگاه های اداری باید زمینه های جذب سرمایه گذار و ایجاد سرمایه گذاری جدید را تهیه کنند تا برای رسیدن به سرمایه گذاری پایدار و اشتغال کمک کننده باشند.

آخوندی در پایان گفت: شهرستان خوسف به دلیل شاخص های کم برخورداری نیازمند دستگاه معین اقتصادی است که در حال پیگیری است