#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی روز یکشنبه با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی کشور معرفی شدند.

به گزارش خبر و هنر  در این آیین که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، سید حسین فراتی به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی معارفه و از خدمات علیرضا محمدی مدیرکل سابق قدردانی شد.

همچنین ضمن تشکر از خدمات ۱۶ ساله دکتر فرزاد فیروزی مدیر درمان تامین اجتماعی استان، دکتر ابوالفضل سبحانی به عنوان مدیر جدید درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی معرفی شد.

سید حسین فراتی در آیین تکریم و معارفه مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: خود را متعهد می‌دانیم در کنار سایر کارکنان استان از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود به نحو مطلوب بهره‌برداری و با تقویت روحیه انقلابی، کار جهادی، عدالت‌محوری، پاک‌دستی، فسادستیزی و کار مردمی در تحقق اهداف دولت سیزدهم و برنامه‌های سازمانی گام برداریم.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی با یادآوری اینکه از بدو استخدام توفیق خدمت در استان خراسان جنوبی در مسئولیت‌های متعدد داشته‌ام، افزود: برای گسترش پوشش بیمه‌ای، حمایت موثر از اقشار آسیب‌پذیر و توجه به جایگاه مخاطبان عمده سازمان، اهداف و برنامه‌های عملیاتی استان را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی هم در این آیین کار تیمی را راز موفقیت مدیران دانست و گفت: بدون شک وقتی تمام اعضای یک مجموعه با هم همدل باشند، مشکلات به مرور رفع می‌شود.

ابوالفضل سبحانی افزود: رویکرد بنده در مدیریت این بوده که فکر نکنم همه چیز را می‌دانم بنابراین به دنبال تک‌محوری نیستم و معتقدم وحدت سازمانی می‌تواند به ما قوت و نیرو دهد.

وی بیان کرد: در مجموع مهمترین نقش خود را همگرایی، ایجاد ارتباط، هماهنگی و گرم کردن دل و جان همکاران می‌دانم که با همکاری مجموعه درمان استان محقق می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به سه راهبرد مدیریتی خود، اظهار داشت: اصل نخست توجه به سرمایه سازمان است، مهمترین سرمایه ما نیروی انسانی است که از اهمیت زیادی برخوردار بوده و رعایت حقوق و احترام آنها مهم است.

وی حفظ نیروی انسانی را دومین راهبرد مدیریتی دانست و ادامه داد: باید روش‌هایی مدنظر باشد تا سلامت جسمی، روحی، اخلاقی و مالی مجموعه زیرسازمانی حفظ شده و به تله برخی گرفتاری‌ها و مشکلات نیفتند.

سبحانی عنوان کرد: اصل بعدی خدمت به مردم است، فلسفه وجودی ما رضایت و خدمت به مردم است، ساختارها و سازمان‌ها برای این است که مراجعین یا بیماران با رضایتمندی از این مجموعه بیرون بروند.

وی یادآور شد: در سازمان تامین اجتماعی با افراد کم برخوردار مواجه‌ایم که رضایتمندی آنها برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی تاکید کرد: هرچه در توان دارم برای خدمت مردم انجام می‌دهم چرا که رضای خدا را در رضای مردم به خود می‌بینم.