🔹استاندار خراسان جنوبی گفت: عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صفحه مهمی از تاریخ جهان را ورق زد.
جواد قناعت  در نهمین ستاد خدمات سفر استان با حمایت از عملیات گسترده پهپادی و موشکی ایران بر علیه رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: امروز اوج عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را شاهد هستیم و مردم استان‌های مختلف به صورت خودجوش با تجمع حمایت و خوشحالی خود را ابراز کردند.
🔹وی در ادامه خفت و خاری ایران در دوران سلطنت پهلوی را یادآور شد و گفت: کشوری که زیرسلطه آمریکا و انگلیس بود امروز به به برکت انقلاب و خون شهدا به قدرت موشکی و خودکفایی در عرصه دفاعی و نظامی رسیده که پهپاد و ده‌ها موشک را به اهداف نظامی سرزمین‌های اشغالی پرتاب می‌کند.
🔹استاندار به کمک ۱۰ کشور دنیا به اسرائیل در رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران به تنهایی این عملیات بزرگ را علیه رژیم صهیونیستی انجام داد.
🔹قناعت با تأکید بر اینکه با عملیات «وعده صادق» صفحه مهمی از تاریخ جهان شب گذشته ورق خورد، ادامه داد: جهان مبهوت حمله موشکی شب گذشته رزمندگان اسلام به صهیونیست‌ها مانده بود.
🔹وی به بررسی ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» ایران علیه اسرائیل پرداخت و گفت: نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی ایران و شکست‌پذیری رژیم صهیونیستی از جمله ابعاد این عملیات است.
🔹استاندار با بیان اینکه هنوز بازتاب‌ های پیروزی و عملیات پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران مانده، تأکید کرد: شمارش معکوس فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی شروع شده است.
🔹قناعت در ادامه سخنانش از همکاری و همراهی کمیته‌های ۱۲‌ گانه ستاد خدمات سفر استان، فرمانداران و شهرداران به ویژه در شهرهای بیرجند، طبس، فردوس، بشرویه و نهبندان برای میزبانی از مسافران نوروزی و گردشگران قدردانی کرد و گفت: علاوه بر میزبانی خوبی که از مسافران نوروزی انجام شد از فرصت سفر و محل تردد مسافران در استان برای جذب گردشگران و معرفی توانمندهای خراسان جنوبی فرصت‌سازی کردند.
🔹وی با اشاره به تأثیر مثبت سیاه چادرهای عشایری در ورودی شهرهای استان برای فروش و عرضه محصولات صنایع دستی، کاهش تصادفات و جذب مسافران نوروزی، بیان کرد: زمینه استقرار دائمی سیاه چادرهای عشایری در ۲۳ نقطه سطح استان فراهم خواهد شد.
🔹استاندار در پایان از همکاری دست‌ اندکاران و تولیت امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) شهرستان طبس با ستاد خدمات سفر استان و خدمت‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی و گردشگران قدردانی کرد.
🔹قناعت، رضایتمندی مسافران را نتیجه خدمات مطلوب تولیت آستانه امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام عنوان کرد.
🔹شایان ذکر است‌؛ در این جلسه از خدمات فرمانداری های طبس، فردوس و بشرویه و شهرداری های بیرجند، بشرویه و نهبندان به جهت خدمات دهی مطلوب به مسافران تقدیر شد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور