?معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شناسایی ۱۰ نقطه حادثه‌خیز جدید در سطح استان، افزود: تجمیع و تمرکز خدمات امدادی هلال احمر و پلیس در این نقاط باید بیشتر مدنظر باشد.
علیرضا عباس‌زاده با بیان این مطلب در ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: اصلاح و ایمن‌ سازی نقاط حادثه‌خیز باید مورد توجه قرار گیرد.
?عباس زاده با تأکید بر اینکه راهداری، پلیس راه و هلال احمر بسیار در خدمات‌ رسانی سفرهای نوروزی نقش‌ آفرین هستند، تصریح کرد: باید برنامه اجرایی دقیقی برای محورهای مواصلاتی و کشیک‌ها در بازه زمانی ۱۵ اسفند امسال تا ۱۵ فرودین سال آینده داشته باشند تا در اختیار فرمانداران نیز قرار گیرد.
?معاون استاندار بیان کرد: مهمترین هدف ما مدیریت جاده‌ها برای کاهش تلفات در حوادث جاده‌ای در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز است.
?عباس زاده بر لزوم نظارت و کنترل قیمت ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام پایانی سال و نوروز تأکید کرد.
?شایان ذکراست؛ بر اسلاس اعلام معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، در مجموع ۸۸۷ نقطه حادثه ‌خیز جدید در کشور شناسایی شده که طبق برنامه‌ریزی تا پایان سال جاری در محدوده‌هایی که ایمن سازی آنها اعتبار زیادی نیاز ندارد، مثل خط کشی، روشنایی نقطه‌ای و نصب تابلو و… اقدام می شوند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور