موتورسواران زورگیر کمتر از ۲ ساعت در “بیرجند” بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: سحرگاه امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری از ۵ شهروند که در حال پیاده روی در شهرستان بیرجند بودند؛ بلافاصله مأموران پلیس به محل اعلامی اعزام شدند.
سردر فرشید با بیان اینکه با حضور مأموران پلیس در محل سرقت‌ها و گزارش آنان حاکی بود که ۲ راکب یک دستگاه موتورسیکلت تریل با شناسایی شهروندان در نقاط خلوت و تاریک، در ساعات پایانی شب آنان را طعمه قرار داده و اموال آنان را با توسل به زور سرقت کرده اند.
وی افزود: مأموران با اعلام مشخصات افراد زورگیر به مرکز پیام، به گشت زنی در همان محدوده پرداختند و لحظاتی بعد افراد زورگیر را در سه راهی خیابان”معلم” بیرجند شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران به راکبان موتورسیکلت دستور ایست دادند که نامبردگان با مشاهده مأموران پلیس متواری شدند، ولی با قدرت بالای مانور عملیاتی پلیس، هر ۲ متهم ۱۸ و ۳۴ ساله دستگیر شدند و موتورسیکلت آنان توقیف  و مجرمان دستگیر شدند.
سردار فرشید از شهروندان خواست از تردد‌های غیر ضروری در ساعات پایانی شب و نقاط خلوت خودداری کنند و در صورت مشاهده افراد و خودرو‌های مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.