?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌ های اجرایی، ادارات و فرمانداری‌ها برنامه‌های مهم و محوری خود برای دهه فجر را به استانداری ارسال کنند تا به وزارت کشور ارائه شود.
سید محمدرضا طالبی با بیان این مطلب در جلسه مشترک شورای اداری و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان به برنامه تعطیلی و دورکاری ادارات به دلیل مدیریت مصرف انرژی اشاره و خاطر نشان کرد: وزارت کشور بنا به دستور نهاد ریاست جمهوری از ما خواسته که برنامه‌های مهم عمرانی و فرهنگی را در اسرع وقت به مرکز ارسال کنیم تا برنامه‌ریزی‌های لازم در سطح کشور صورت گیرد.
?وی عنوان کرد: کمیته‌های برنامه‌ریزی مختلف برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ های دهه فجر در استان برگزار خواهد شد اما چون از مرکز موضوع ابلاغ شده باید برنامه‌های مهم و محوری هر چه سریعتر به وزارت کشور ارسال شود.
?معاون سیاسی استاندار متذکر شد: انتظار داریم مدیران تا صبح شنبه هفته آینده یکم بهمن ماه، برنامه‌های مهم و محوری عمرانی و فرهنگی دهه فجر را به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ارسال نمایند.
?طالبی خاطرنشان کرد: فرمانداران هم در اسرع وقت برنامه‌ها را جمع‌بندی نموده و به استانداری ارسال کنند تا با ارائه بموقع به مرکز، از سایر استان‌ها عقب نیفتیم.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور