?نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حضور مردم با پشتوانه الهی در سخت‌ترین شرایط در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمن و حرکت‌های نفوذی را به رسوایی عظیم کشاند.
ی؛ آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان این مطلب در دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور که با حضور استاندار همراه بود،اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فوق‌العاده بود.
?امام جمعه بیرجند با اشاره به کم‌ عرض بودن مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان، افزود: باید برای زمین پادگان در خیابان ارتش تدابیری اندیشیده شود و برای آینده مراسم‌های بزرگ این شهر جایی در نظر گرفته شود.
?وی در ادامه خاطر نشان کرد: پس از ۴۴ سال توطئه و هجمه‌ های نظامی، ترکیبی و فرهنگی دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی اما باز می‌بینیم که این نظام اسلامی با پشتوانه الهی و مردمی پابرجاست.
?آیت‌الله عبادی اظهار داشت: حضور مردم با پشتوانه الهی در سخت‌ترین شرایط در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن و حرکت‌های نفوذی را به رسوایی عظیم کشاند.
?نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار با بیان اینکه خدا را شاکرم از مردم بصیر و زمان‌ شناس ایران اسلامی که با وجود همه مشکلات انجام وظیفه می‌کنند، گفت: یکی از ابعاد جهاد تبیین که توصیه رهبر معظم انقلاب است تبیین خدمات دولت می باشد.
? حسین خسروی اسفزار تصریح کرد: همه خدمات دولت سیزدهم قابل تقدیر است اما اگر مشکلاتی گرانی و وضعیت اقتصادی و بیکاری مردم حل نشود این خدمات تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور