#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

ایت الله عبادی گفت: راه اصلی انتخاب و انتصاب مدیران این است که در همه ادارات بر روی آثار و مدیریت افراد تمرکز شود.

، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار نوروزی با فرماندار بیرجند، با

تمرکز  بر روی آثار و مدیریت افراد، راه اصلی انتخاب و انتصاب مدیرانتبریک سال جدید و ضمن گرامیداشت سالروز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران در دنیا به صورت یک مسئله استثناء و ناباور که غرب غالفگیر شد بود، که به تعبیر امام معجزه الهی بود و شجره طیبه‌ای خواهد بود که خیلی ثمرات خواهد داشت.

آیت الله عبادی گفت:اکنون به جایی برگشتیم که دولت حرف نمی‌زند بلکه بخشی از مردم انقلابی است که می‌خواهد با ایثار، گذشت و تلاش می‌خواهد آفت زدایی کند.

وی گفت: هیچ کاری امروز بهتر از جهاد برای مردم و انقلاب اسلامی نیست چرا که بحث ایران تنها نیست، ایران طرفدار بین المللی دارد، امید بسیاری از ملت‌های مستضعف به ایران وصل است، این فداکاری‌ها و صبر‌هایی که در یمن، فلسطین و کشور‌های دیگر یا حتی جوانان جلیقه زرد فرانسوی که عدالت می‌خواهند به ایران است.

آیت الله عبادی افزود: امروز ایران عمودی است در جهان که اگر عمود ایران پیروز باشد همه عدالت خواهان در جهان پیروز خواهند شد، بسیاری از اهل فن غربی اذعان داشتند که با وجود تحریم‌های فراوان به جای اینکه ایران ضعیف شود بالعکس ایران قوی شد، شما باید امید را در دل مردم زنده کنید.

همچنین مدیران کل پزشکی قانونی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سال جدید را تبریک گفتند.