به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی عملیات راهداری با تمام قوا بصورت مستمر در ایام پایانی تعطیلات تابستانی در خراسان جنوبی اجرا می شود.
اسد ا… جلال زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اعلام این خبر افزود: در این خصوص ساماندهی و تنظیف و پاکسازی محورهای مواصلاتی و محیط راه و همچنین ایمن سازی و نگهداری راهها توسط راهداران از ابتدای تابستان بصورت مستمرو و با تمام قوا در حال اجرا است.
اسد ا… جلال زاده با بیان اینکه در حال حاضر اکیپ های راهداری در شهرستان ها و محورهای مختلف استان عملیات لازم جهت رفع نقاط کور و پرتصادف ، تسطیح و ریگلاژ محورهای روستایی، شانه سازی و بوته زنی را انجام می دهند، افزود: هم اکنون پرسنل راهدار استان درحال لکه گیری، چاله پرکنی، رنگ آمیز سرعت کاهها، تعویض و نصب مجدد تابلوهای فرسوده، اصلاح نرده و قرنیز پل ها به ویژه در محورهای شریانی می باشند .
اسدا… جلال زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خراسان جنوبی در پایان متذکر شد: استان خراسان جنوبی دارای بیش از۱۷هزار کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات راهداری با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی محورهای منتخب اقدام می‌گردد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله