یکی دیگر از مدیران موفق و کارآمد استانداری نیز از این مجموعه جدا خواهد شد تا پس از یک و نیم سال تلاش بی وقفه و شبانه روزی در راستای اعتلای روابط عمومی های استان کارش را نیمه کاره رها کند.

 

?به گوشه ای از اقدامات موثر و ارزشمند بهاری طی یه سال و نیم گذشته جهت تنویر افکار عمومی استان خراسان جنوبی اشاره میکنیم، امیدواریم تصمیم گیران استان در این برهه حساس که دشمنان داخلی و خارجی جهت ناکارآمد نشان دادن دولت تدبیر و امید هم پیمان شده اند از نیمه راه این مسیر برگردند.

 

?از جمله فعالیت های زیرساختی و زیربنایی در حوزه روابط عمومی ها اعم از فعال کردن روابط عمومی های استان، ایجاد اتاق فکر روابط عمومی ها ، برگزاری برنامه های آموزشی و توانمندسازی در سطح روابط عمومی ها،ریل گذاری و هدف گذاری برای روابط عمومی های استان با تعریف شاخص های یک روابط عمومی پویا،ارزیابی عملکرد کلیه دستگاههای اجرایی در این شاخص ها؛فعال کردن سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات در سطح استان که بستر بسیارخوبی برای شفاف سازی، پاسخگویی مسئوولین و جلوگیری از رانت و فساد می باشد، از اقدامات ارزشمند ایشان طی این مدت می باشد.

 

?ارتباطات مثبت با رسانه های استان و تقویت اعتماد عمومی، استفاده از کلیه ظرفیت‌های رسانه ای و فضای مجازی برای اطلاع رسانی اقدامات دولت تدبیر و امید در سالی که به بهانه انتخابات تخریب دولت به شدت ترین وضعیت ممکن در جریان بود توانست به چرخه آزاد اطلاعات کمک شایانی کند.

 

?از دیگر شاخصه های مهم مدیر کل روابط عمومی استانداری داشتن دغدغه ارتقاء جایگاه روابط عمومی هاست به نحوی که برای تغییر نگاه مدیران به روابط عمومی و پیگیری ارتقاء جایگاه آن نه تنها در سطح استان تلاش کردند بلکه در سطح کشور پیگیری هایی را انجام داده و اقدامات بسبار خوبی به سرانجام رسید که در آینده روابط عمومی استان و متعاقب آن تقویت اطلاع رسانی دولت موثر خواهد بود.

 

?اقدامات بهاری به نحوی ملموس بود که توسط رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور و همچنین حسن نظر مدیران کل روابط عمومی استانداری های شرق کشور و انتخاب ایشان به عنوان رئیس کارگروه منطقه ۵ کشور انتخاب شدند و این نشان از عملکرد مثبت و موید توانمندی، تخصص و کارایی ایشان می باشد.

اما در استان #خراسان_جنوبی  ایشان مورد بی مهری قرار گرفت و همه تلاش های ایشان نادیده گرفته شد، تلاش هایی که به عقیده اکثر روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان خراسان جنوبی بیش از ۱۲ سال قبل روابط عمومی استانداری می باشد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله