بیش از ۷۷۰۰ نسخه کتاب کودک و کمک آموزشی توسط بنیاد علمی آموزشی قلمچی و رایزنی با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

  مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی از ورود ۷۷۸۶ نسخه کتاب کمک آموزشی واهدای بیش از ۷۷۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی کودک به ۷۲ کتابخانه عمومی استان در هفته جاری خبر داد.

حاجی افزود: این کتاب‌ها که در ۲ حوزه موضوعی «کمک آموزشی» و «کودک» با رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام شده از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و بنیاد قلم چی تهیه شد و در اختیار کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی قرار گرفت.

وی گفت: ارزش ریالی کتاب‌های توزیع شده بیش از ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است که توسط ۵ ناشر بزرگ کشوری شامل بنیاد قلم چی، انتشارات مبتکران، پرستو، نانو و نردبان تامین اعتبار شده است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان افزود: غنی سازی کتابخانه‌های عمومی از منابع کمک درسی علاوه بر ایجاد عدالت آموزشی، سبب افزایش دسترسی اعضای کتابخانه‌های عمومی استان به این منابع نیز می‌شود.

حاجی گفت: کتاب‌های اهدایی پس از طی مراحل آماده‌سازی، به بخش‌های کودک و کمک درسی انتقال داده شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور