🔹با حکم استاندار خراسان جنوبی ” ثریا منصوری ” به سمت سرپرست معاونت روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری منصوب شد.
جواد قناعت، طی حکمی” ثریا منصوری ” را به سمت سرپرست معاونت روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری تعیین کرد.
🔹در متن حکم انتصاب ثریا منصوری آمده؛ ” با توجه به تجربیات، توان و تعهد خدمتی سرکار عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری تعیین می گردید”.
🔹در ادامه این متن آمده؛ “امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن تلاش در راستای ایجاد هماهنگی و تعامل با تمامی نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشکری و بهره‌گیری از استعداد و توان نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد موجود، با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و برنامه‌ها و سیاست های دولت مردمی، تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی، جهاد تبیین و بیان دستاوردهای دولت موفق باشید”.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور