نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: بهترین انسان‌ها کسانی هستند که نفع بیشتری برای جامعه و مردم دارند.

 حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت روز حمل و نقل و راهدار گفت: گاهی برخی خدمات دیده نمی‌شود اما در راه‌های مواصلاتی گروهی هستند که در گرمای شدید و سرمای بسیار زیاد، در برف و کولاک؛ در حال تلاش هستند تا این حمل و نقل و ارتباط قطع نشود.

وی تصریح کرد: اگر این کار برای خدا باشد؛ نوعی جهاد در راه خداست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خداوند در بدن انسان‌ها برای زنده ماندن سلول‌ها، همواره یک سیستم حمل و نقل از قبیل خون و گلبول‌های قرمز قرار داده تا مواد غذایی را به سلول‌ها رسانده و سپس سموم بدن را دفع کنند.

وی با بیان اینکه در حیات یک انسان، حمل و نقل مواد غذایی بین سلول‌ها، نقش سلامتی و تندرستی دارد افزود: در زندگی اجتماعی نیز حیات همه افراد یک جامعه از کودکان تا سالمندان؛ بستگی به رساندن انواع مواد غذایی و کالاهای اساسی دارد و این نیازها از طریق حمل و نقل تامین می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه حمل و نقل و ایمنی راه، موضوع بسیار مهمی برای حیات یک جامعه است گفت: راهداری همواره از ایجاد مانع و بسته شدن راه‌ها و نرسیدن نیاز مردم جلوگیری می‌کند.

وی افزود: همانگونه  که در بدن انسان میکروب و ویروس مانع از رسیدن موادغذایی به سلول‌ها شده و باعث بیماری می‌شود در راه نیز موارد مختلفی باعث مسدود شدن راه شده و حمل و نقل را دچار اختلال می‌کند.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: در دنیا نیز تفکر لیبرالی و دنیاپرستی باعث شده افرادی مانع از رسیدن بسیاری نعمات خداوند به مردم محروم شوند که باید این تفکر در جامعه حذف شود.