?سردار “مجید شجاع” اظهار داشت: در پی شهادت شهید مدافع حریم وطن ستواندوم “ایمان یوسفی” و متواری شدن اشرار با یک دستگاه خودروی پرادو، عملیات تعقیب اشرار و قاچاقچیان مسلح در منطقه کویری شهرستان خوسف توسط مأموران فرماندهی انتظامی استان پیگیری شد.

?وی بیان داشت: مأموران خودروی اشرار را در کویر مشاهده کردند و با آنان درگیر شدند که اشرار با حجم آتش سنگین مأموران روبه رو شدند و در تیراندازی متقابل که چند ساعت به طول انجامید با پناه بردن به ارتفاعات و با به جا گذاشتن خودرو متواری شدند که در عملیات پاک سازی از محل درگیری ۷۹۷ کیلوگرم تریاک، ۶۱۶ کیلوگرم هروئین، مقادیر زیادی سلاح نیمه سنگین و سبک و مهمات به جا مانده از اشرار کشف شد.

?فرمانده انتظامی استان افزود: در ادامه عملیات تعقیب اشرار ۶ نفر از رابطان آنان با دو دستگاه خودرو دستگیر شدند و عملیات تعقیب قاچاقچیان مسلح مواد مخدر همچنان ادامه دارد.
?سردار شجاع تصریح کرد: خون پاک شهید مدافع حریم وطن “ایمان یوسفی ” که طی این عملیات به شهادت رسید به طور قطع بی پاسخ نخواهد ماند و اشرار و قاچاقچیان مسلح با اقدام قاطع پلیس به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله