مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی در رزمایش کمک مومنانه (ایران همدل) گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۲۰۴۹ بسته معیشتی به ارزش۲ میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان در بین خانوارهای نیازمند با همراهی خیرین توزیع شده است.
رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی در رزمایش ایران همدل و توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در بین خانوارهای تحت حمایت گفت: ارزش هر بسته معیشتی ۴۰۰ هزار تومان است که شامل برنج ،روغن ،ماکارونی، خرما و برخی اقلام ضروری خانواده ها در این ایام می باشدو برای تهیه این تعداد بسته معیشتی ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
سلم آبادی خاطر نشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون تعداد ۱۲۰۴۹ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و۸۶۴ میلیون تومان در بین خانوارهای نیازمند با همراهی خیرین توزیع شده است و بر اساس برنامه ریزی و هدفگذاری صورت گرفته شده امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان با همراهی خیرین تعداد ۴۳ هزار و ۹۹۰ بسته معیشتی تهیه و در بین خانوارهای تحت حمایت و نیازمند توزیع شود.
وی یادآور شد: ماه مبارک رمضان ، ماه نزدیکی دل ها و کمک به نیازمندان است و از هم استانی های گرامی درخواست داریم با توجه به دلیل بیماری کرونا ، مردم خیر و نوع دوست استان کمک های نقدی خود را به صورت غیر حضوری از طریق بسترهای الکترونیکی به این نهاد اهدا کنند تا این نهاد با تهیه غذای گرم در آشپزخانه های اطعام مهدوی و یا تهیه سبد های معیشتی در بین خانوارهای نیازمند توزیع گردد.
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی استان ضمن قدرانی از زحمات سپاه پاسداران، بسیج سازندگی ، ستاد اجرائی حضرت امام(ره) ، آستان قدس، خیرین و مراکز نیکوکاری خاطر نشان کرد: این بسته های معیشتی با اولویت خانواده های دارای یتیم، بیمار و زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم استان توزیع می شود.