🔹رئیس کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی، کنگره شهدا را فرصتی مغتنم برای پاسداشت شهیدان والامقام عنوان کرد.
مهدی مرادی با بیان این مطلب در جلسه برنامه ریزی اهداف و برنامه های جانبی کمیته اطلاع رسانی کنگره دو هزار شهید استان خراسان جنوبی که با حضور نوفرستی روابط عمومی سپاه انصار الرضا(ع) استان به عنوان دبیر اجرایی این کمیته همراه بود، خاطرنشان کرد: برپایی کنگره‌ها و اجلاسیه های شهدا حرکتی ارزشمند در پاسخ به اقدامات دشمنان در جنگ نرم است.
🔹وی تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا نباید به برگزاری کنگره ها و یادواره ها محدود شود، بلکه باید فرآیندی مستمر و همیشگی باشد.
🔹مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص برگزاری کنگره شهدا، اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، بزرگداشت شهیدان برای آینده این نظام حیاتی و ضروری است.
مرادی تأکید کرد: گرامیداشت شهدا و تکریم جایگاه این عزیزان، راز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
🔹وی به فاصله گرفتن نسل جوان از دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: خاطرات دفاع مقدس و اقداماتی که در آن شرایط برای حراست از میهن انجام شده باید متناسب با ذائقه و روحیات جوانان و نوجوانان روایت شود که برای نسل جدید قابل لمس، فهم و درک باشد.
🔹شایان ذکر است؛ در این جلسه درخصوص روند اجرای برنامه های جانبی کنگره که قرار است سال ۱۴۰۴ برگزار شود، بحث و تبادل نظر شد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور