رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: یک فقره تبانی در معاملات دولتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در یکی از ادارات دولتی شهرستان‌های استان کشف شد.

سرهنگ یدالله دهقان افزود: در پی کسب خبری مبنی بر تبانی در معاملات دولتی و ترک تشریفات قانونی در پروژه مناقصه ساخت، بازسازی، تخریب، خاکبرداری و تهیه مصالح در یکی از ادارات دولتی شهرستان‌های استان، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی پس از انجام تحقیقات گسترده پلیسی و جمع آوری دقیق اطلاعات و اسناد، فرد دخیل و تاثیرگذار در انجام این معاملات و تضییع حقوق بیت المال را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی و با دیدن اسناد و مدارک به بزه ارتکابی اعتراف کرد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

وی با تاکید بر عزم راسخ پلیس و دستگاه قضایی در مبارزه با جرایم اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور