مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت: وجه تشابه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شرکت کویرتایر بعنوان دو مولود انقلاب اسلامی،اعجاز آفرینی با دست خالی بوده است.
؛ مهندس سیدمحمدحسین زینلی در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه انصارالرضا(ع)استان اظهار داشت: همانگونه که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زاییده فکر و دورنگری امام راحل(ره)بود، کویرتایر نیز به پیشنهاد عالمی دینی بنام آیت ا… ربانی(رحمه الله) در یک دوره قرآن خانگی شکل گرفت که این خود نشاندهنده نقش بی بدیل عالمان دینی در ایجاد و ادامه مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی است.
وی دو عامل سرمایه انسانی و اعتماد اجتماعی را در شکل یابی شرکت کویرتایر، مهم ارزیابی کرد و افزود: اگر من بعنوان عضو هیئت موسس با سفر به شهرهای مختلف کشور،توانستم نظر چندین هزار سهامدار را با خود همراه سازم،بدلیل وجود اعتماد اجتماعی حاکم بر جامعه آن روز بود که سختی ها و رنج سفر را بر من هموار میکرد.
مدیرعامل شرکت کویرتایر راه برون رفت از مشکلات کشور را پایبندی به فرهنگ اسلامی و ایرانی عنوان کرد و افزود: با تاسی به فرهنگ غرب که برگرفته از مکاتب لیبرالیستی و اومانیستی است هرگز نخواهیم توانست انقلابی بمانیم و جهادی عمل کنیم.
مهندس زینلی دربخشی ازسخنانش با اشاره به نقش جهاد تبیین افزود:اگرما صنعت گران درکویرتایر،دغدغه مند مسائل فرهنگی و اجتماعی هستیم بدلیل اینکه مقام معظم رهبری(مدظله)جهاد تبیین را یک فریضه می دانند و از طرفی خنثی کردن سیاه نمایی گروهی که باورهای دینی و انقلابی ما و فرزندان مان را نشانه رفته اند
درابتدای این بازدید مستند شکل یابی کویرتایر و گزارشی از وضعیت فعلی شرکت ارائه گردید و در پایان از نمایشگاه داخلی سازی، طرحهای در حال توسعه و خط تولید بازدید به عمل آمد و بازدیدکنندگان از نزدیک در جریان روند تولید تایر قرار گرفتند.
میهمانان این مراسم در بدو ورود بر مزار شهید گمنام حاضر شدند و با نثار فاتحه یاد و نام شهید را گرامی داشتند.
حضور در مراسم نماز جماعت ظهر و عصر و شرکت در مراسم عزاداری امام جواد(ع) نیز از برنامه های جانبی این بازدید بود.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور