– جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا دیروز رقابت انتخاباتی در کشور وجود داشت اما بعد از اتمام انتخابات باید رفاقت و همدلی مدنظر باشد.

 سردار علی فضلی در آیین افتتاح همزمان ۱۰۵ طرح عمرانی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، افزود: همه نگاه‌ها و جریان‌ها قابل احترام هستند و برای دفاع از دین خدا همه باید برادری و رفاقت داشته باشند که نمونه آن را در دفاع مقدس و شهدا شاهد بودیم.

وی گفت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی علیرغم ایجاد یاس و ناامیدی توسط دشمن و دغدغه‌هایی که مردم داشتند شاهد همت و حضور مردم در صحنه بودیم که حامل یک پیام است و جای تبریک دارد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است که چگونه کاری کند مردم کمتر در صحنه حاضر شوند یا پای صندوق‌های رای نیایند، با این وجود مردم ایران اسلامی در انتخابات ۱۱ اسفند با شکوه حضور پیدا کردند.

وی گفت: سال ۱۳۶۴ که جمعی از فرماندهان سپاه به محضر امام خمینی (ره) مشرف شدند بعد از ارائه گزارشی که فرمانده سپاه به امام ارائه داد ایشان در چند عبارت فرمودند؛ هر شب به دشمن هجمه کنید، خواب را از چشم دشمن بگیرید و به دشمن امان ندهید اما این فرموده فقط برای یک عملیات تاکتیکی در آن سال نبود بلکه یک راهبرد پیش روی امت بود که در سال ۱۴۰۲ احساس نیاز به این راهبرد پیدا کردیم.

سردار فضلی: رقابت‌ انتخاباتی به رفاقت و همدلی تبدیل شود

سردار فضلی بیان کرد: مردم و رزمندگان دوران دفاع مقدس در اطاعت از امام و نایب امام زمان (عج) سر سوزنی تردید نداشتند و امروز نیز همین است، دشمن می‌خواهد بین امت و امام و مرجع و نایب امام زمان، شکاف و فاصله بیندازد لذا باید حواسمان جمع باشد و مطیع ولایت باشیم.

وی گفت: ۴۵ سال با همین سرعت گذشت و خبر شهادت بسیاری از بزرگان و رحلت افراد زیادی از مجاهدان رسید که باید حواسمان باشد در فرصت باقیمانده حداکثر استفاده را ببریم.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به دلیل یکدلی که بین مسئولان کشوری و استانی وجود دارد کارهای عمرانی خوبی توسط سپاه در نقاط مختلف کشور انجام شده یا در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ هزار و ۲۷۱ واحد مسکونی سپاه در کشور در دست ساخت است گفت: از این تعداد هزار واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده و امروز ۳۷ واحد مسکونی به همراه پروژه‌های دیگر در استان خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

۱۰۵ طرح عمرانی با اعتبار هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال و مساحت بیش از ۱۶ هزار متر مربع امروز با حضور جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، فرماندهان سپاه و جمعی از مسئولان در بیرجند و به طور همزمان در سراسر استان به بهره برداری رسید.

همچنین در این مراسم از چهار نفر از افرادی که در اجرای این طرح‌ها مشارکت داشته‌اند به نمایندگی از بقیه تقدیر شد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور