?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی خواستار توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل زیر ساخت های ورزشی استان شد.
سیدمحمد رضا طالبی  در جلسه تکریم و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان استان بیان داشت: سلامت جسم و روح و عقل ما در نتیجه ورزش به وجود می آید و برای پویایی در زندگی باید بخشی از وقت خود را به ورزش اختصاص دهیم.
?وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای به ورزش قهرمانی دارد، افزود: در حوزه جوانان به دلیل وجور آسیب های فراوان باید هویت ملی و انقلابی جوانان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ارتقاء یابد تا آسیب ها در این حوزه به حداقل برسد.
?به گفته وی؛ مقام معظم رهبری برای جوان انقلابی شاخص هایی بیان کرده اند که معنویت یکی از آنهاست و باید در جامعه نهادینه شود.
?معاون استاندار خاطرنشان کرد: معنویت انسان را به سمت و سوی مکتب حاج قاسم سوق می دهد که دشمن از شهادتش بیشتر می ترسد.
?وی عدالت خواهی و بصیرت شناسی را از دیگر شاخص های جوان انقلابی اعلام و تصریح کرد: پرداختن به علم و دانش و خود باوری از دیگر شاخصه های جوان انقلابی است.
?طالبی با تأکید بر اینکه باید مواظب تغییر سبک زندگی اسلامی به غربی باشیم، متذکر شد: دشمن بعد از دوران دفاع مقدس در صدد برآمد تا با ضعیف کردن هویت جوان ایرانی بتواند نقشه های خود را اجرا کند.
?وی تأکید کرد: زیرساخت های خراسان جنوبی با توجه به مرزی بودن استان، مناسب نیست و با توجه به حصور حداکثری مردم خراسان جنوبی در انتخابات و همه صحنه های دیگر، باید توجه خاصی توسط وزارت ورزش و جوانان به خراسان جنوبی شود.
?شایان ذکر است؛ در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات قناد سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، محمدعلی ربیعی به عنوان مدیرکل این مجموعه معرفی شد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور