معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: روند تامین زمین مورد نیاز سرمایه‌گذاران در این استان با مساعدت سازمان ملی زمین و مسکن، شتاب می‌گیرد.

علیرضا عباس‌زاده  در تشریح نتایج دیدارش با مسوولان سازمان ملی زمین و مسکن در تهران، گفت: این دیدار به منظور پیگیری موضوع تامین زمین برای رفع نیاز برخی سرمایه‌گذاران متقاضی حضور و فعالیت در استان انجام شد.

وی افزود: در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی، توان استان در حوزه‌های گردشگری، معدن و کشاورزی تشریح شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به اینکه موضوع جذب سرمایه‌گذار در راستای بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها در اولویت برنامه‌های همه حوزه‌های کاری قرار دارد، هر دستگاه اجرایی مکلف است زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران و ایجاد ارزش افزوده در منابع موجود را فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه تامین زمین مورد نیاز سرمایه‌گذاران از تکالیف مجموعه راه و شهرسازی است، اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌هایی که در استان داریم، برای پیگیری موضوع تامین زمین با سرپرست دفتر امور حقوقی و قراردادهای سازمان ملی زمین و مسکن نشستی برگزار و موارد مطرح شد.

عباس‌زاده گفت: در این نشست با حضور جمعی از مسوولان مربوطه، ضرورت تسهیل و رفع مشکلات برای تامین زمین سرمایه‌گذاران مورد تاکید قرار گرفت که قول مساعد سازمان ملی زمین و مسکن برای تسهیل روند واگذاری اراضی مورد نیاز سرمایه‌گذاران طرح‌های اقتصادی و تولیدی را به همراه داشت.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور