نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: همانطور که در باقی امور موفق شدیم امروز انقلاب ما به افکار عمومی جهان نفوذ کرده و دشمن را به رسوایی کشانده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در دیدار زینب جابر پژوهشگر و مدرس لبنانی افزود: دشمن با تلاش مضاف، کارشناسی شده و در اتاق فکر می‌کوشد اما ناموفق بوده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی که به وسیله بنیانگذار جمهوری اسلامی و مشیت پروردگار حاصل شد آرمان‌هایی دارد که اگر پیاده شود همه انسان‌های سالم کره زمین جذب آن می‌شوند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: دشمنان که در دشمنی کارشناس هستند به این مهم توجه دارند لذا تمام همت آنها این است که در پیاده کردن اسلام، کمک به مظلومان، مبارزه با ظلم و پیاده کردن عدل موفق نشویم.

وی با تاکید بر اینکه نسخه دشمن در هر شرایط و با هر بهانه‌ای کارشکنی در آرمان‌های انقلاب است تصریح کرد: بنابراین باید به همان نسبت توجه داشته باشیم و در کنار انواع مسئولیت‌ها از هر فرصتی برای پیاده کردن آرمان‌های انقلاب فرو گذار نکنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: امروز مردم جهان از شرق و غرب نه دولت‌ها، به دو دسته تقسیم شده‌اند دسته‌ای که منطق عدالت طلبی دارند و در مقابل آنهایی که طاغوتی و اهل ظلم هستند.

وی تاکید کرد: پیداست بیداری جهانی که حاصل شده برکات زیادی خواهد داشت اما خیلی سخت است.

امام جمعه بیرجند: انقلاب اسلامی به افکار عمومی جهان نفوذ کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مردم مظلوم غزه، فلسطین، لبنان، عراق، یمن و سوریه نیاز به کمک دارند از طرفی کشورهای متعدد و وابسته به بیگانه با همه ننگ تماشاچی این جریانات بوده و نسبت به مظلومیت بی‌تفاوت هستند.

وی با اشاره به جایگاه زن در مکتب اسلام و نظام خلقت اسلام گفت: حقایق عالم تکوین در تشریع بیان می شود لذا بزرگترین اسوه برای مردم جهان فاطمه زهرا (س) است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: خیر کثیری که خداوند قرار داده با اینکه دشمنان پیغمبر آنچه توانستند ظلم کرده و شیعیان و فرزندان اهل بیت را به شهادت رساندند حضرت فاطمه معصومه (س) بعد از مهاجرت امام هشتم به خراسان، به ایران آمد.

 

 

وی افزود: هرچند حکومت‌های طاغوتی بسیار بد با ایشان برخورد کردند اما برکت وجودی حضرت فاطمه معصومه (س) قم را تبدیل به مرکز علم، دین و معارف برای همه دنیا کرد لذا دشمنان هر چه کنند این چراغ روشن می‌ماند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: امروز نیز همینطور است بانوان و دختران فاطمه معصومه(س) با کمال و با همه مشکلاتی که در طول تاریخ و پیچ و خم‌ها بوده و موانع بزرگی که از استبداد داخلی و چند صد سال اخیر استعماری رخ داده است اما در عین حال خود را فراموش نکرده‌اند یعنی همان رسالت را بر دوش دارند.