خبر خوش استاندار خراسان جنوبی در آستانه نیمه شعبان؛
?شورای گسترش وزارت بهداشت با ارتقاء آموزشکده پیراپزشکی فردوس به دانشکده پزشکی موافقت کرد

▫️استاندار خراسان جنوبی از موافقت شورای گسترش وزارت بهداشت با ارتقاء آموزشکده پیراپزشکی فردوس به دانشکده پزشکی خبر داد.

دکتر جواد قناعت، عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت امام زمان(عج)، با اشاره به خدمت دولت سیزدهم به مردم استان در راستای ایجاد عدالت، گفت: یکی از موضوعات مورد تاکید دولت سیزدهم عدالت آموزشی است که در همین راستا تاکنون در خراسان جنوبی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

?وی با بیان اینکه در آخرین جلسه شورای گسترش وزارت بهداشت که در امروز برگزار شد، ارتقاء پیراپزشکی فردوس به دانشکده علوم پزشکی مورد موافقت قرار گرفت، گفت: این مهم از جمله درخواست های مردمی از دولت سیزدهم بود که طی سالهای گذشته بدان بی توجهی شده بود، با پیگیری در وزارت خانه و همراهی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی مورد موافقت قرار گرفت.

?وی افزود: امید است این مهم که هدیه ارزشمند دولت مردمی در ایام نورانی ولادت امام زمان (عج) به مردم استان است، موجب ارتقاء علمی و پزشکی استان گردد.

?استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: رسیدگی و پیگیری به درخواست ها و مطالبات مردمی همواره مورد تاکید دولت سیزدهم بوده و طی ۱۸ ماهه گذشته اقدامات قابل توجهی در سطوح مختلف بویژه در حوزه بهداشت و درمان استان انجام شده است.

نوشته و خبرنگار : دکتر  ا . زارعی دبیر سرویس پزشکی و سلامت و ا حسن پور