?نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات شهرستان طبس ریشه در اختلافات سیاسی و دسته بندی های اجتماعی این شهر دارد.

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: با اوضاع معیشتی مردم و مشکلاتی که در اجتماع وجود دارد، لازم است هرچه سریع تر تدبیری اندیشیده شود تا نگرانی‌های جامعه به حداقل برسد.

او افزود: برخی از مشکلات موجود کشور ریشه خارجی ندارد و به مدیرانی برمی‌گردد که اعتقادی به تکیه بر توانمندی‌های داخلی و اعتماد به جوانان ندارند.

حجت الاسلام نصیرایی به مشکلات موجود در بودجه کشور و مخالفت خود با آن اشاره کرد و اظهار کرد: سیاسی‌ترین و انتخاباتی‌ترین بودجه کشور برای سال ۱۴٠٠ تنظیم شده است و به دلیل عدم وجود پشتوانه مالی ۱۲٠ هزار میلیارد تومان طراز منفی دارد و مجلس وقت زیادی با حضور اقتصاددانان برگزار کرد تا این بودجه اصلاح شود.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از تصمیم‌گیرندگان کشور خواب نیستند، بلکه خود را به خواب زده‌اند و اگر قرار است بعد از ۴٠ سال مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها را حل کنیم، نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم.

او به وظیفه سنگین روحانیت در ایجاد وحدت اشاره کرد و گفت: اگر روحانیت در جمع خود دعوایی دارند، نباید این اختلافات بین مردم کشیده شود و اگر چنین عمل و رفتار کردیم، مردم هم  با روحانیت همراهی می‌کنند.

حجت الاسلام نصیرایی به دارائی‌های غنی خدادادی در شهرستان طبس اشاره کرد و بیان کرد: با وجود این داشته‌های ارزشمند نباید شاهد عقب‌افتادگی در این شهر باشیم و اگر مشکلاتی وجود دارد به اختلافات سیاسی و دسته‌بندی اجتماعی برمی‌گردد.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس از مطالبه قوی مردم برای راه‌اندازی بیمارستان قدیم اشاره کرد و گفت: میزان ضرری که مردم طبس به خاطر اختلافات سیاسی متضرر می شوند در کمتر جایی دیده می‌شود.

او بیان کرد: متاسفانه برخی مسئولان را باید به زور از میزشان جدا کرد و بین مردم کشاند که موجب تاسف است و امیدواریم اصلاح شود.