?ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با درخواست استاندار خراسان جنوبی مبنی بر مساعدت در تکمیل پروژه اتصال ۵۰ روستای استان به شبکه آب شرب بهداشتی موافقت کرد.
معتمدیان این درخواست را در مراسم ویدئو کنفرانسی امضاء تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مطرح نمود.
?این مراسم با حضور مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به منظور رونمایی از پروژه تأمین آب شرب هزار روستا در سطح کشور برگزار شد.
اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه تأمین آب شرب هزار روستا که با مشارکت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) انجام می شود، هزار میلیارد تومان است.
?در این مراسم، پایان یافتن پروژه آبرسانی به ۵۰۰ روستا و آغاز پروژه آبرسانی به ۵۰۰ روستای دیگر در سطح کشور اعلام شد.
?معتمدیان در این مراسم، پیشنهاد همراهی ستاد برای تکمیل پروژه اتصال ۵۰ روستای استان به شبکه آب شرب بهداشتی را مطرح کرد که رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با پذیرش این پیشنهاد، اعلام کرد: خود را مکلف می دانیم با حداکثر توان برای رفع این نیاز کمک کنیم.
?مخبر ضمن تشکر از پیگیری ها و جدیت استاندار خراسان جنوبی در رفع نیازها و مشکلات این استان، با بیان این که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دستگاه معین در محرومیت زدایی از نهبندان است، تصریح نمود: در راستای محرومیت زدایی از این شهرستان تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است.
?وی اظهار امیدواری کرد: با همراهی و مساعدت بتوانیم به زودی گرد محرومیت را از چهره نهبندان بزداییم.