?استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: خدمت صادقانه و تحقق مطالبات و خواسته های مردم در رأس برنامه های دولت سیزدهم قرار دارد.
؛ دکتر قناعت با تأکید بر این مطلب در جلسه دیدار امام جمعه، فرماندار و جمعی از معتمدین شهر فردوس، خاطرنشان کرد: استاندار و مدیران استان در راستای عملیاتی شدن برنامه دولت و گره گشایی از کارهای مردم، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.
?به گفته وی؛ بنا به سیاست های دولت مردمی ایران قوی، موضوع رفع مشکلات مردم و ارتقاء زیرساخت های مناطق به ویژه مناطق کمتربرخوردار به طور ویژه در برنامه های کاری دستگاه های اجرایی قرار دارد.
?وی، صادق الوعد بودن را از ویژگی های بارز دولت سیزدهم برشمرد و متذکر شد: شخص آیت الله رئیسی و دولت مردمی سیزدهم بر رسیدگی به دغدغه های مردم تا حصول نتیجه تأکید ویژه دارند.
?استاندار با تأکید بر این که همه استان را در پیگیری مسایل و مشکلات یکپارچه می بیند، گفت: برای بنده به عنوان نمایند عالی دولت در استان، همه شهرها، بخش ها و شهرستان های خراسان جنوبی یکی است و همه متعلق به همین استان هستند و می بایست ارتقاء پیدا کنند.
?قناعت ادامه داد: هر مشکلی که از پیش پای مردم برداشته شود و هر نقطه از این استان که پیشرفت کند، مایه مباهات و افتخار ماست.
?وی تأکید کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا کلیه مناطق استان به برخورداری لازم برسند و از همه زیرساخت ها بهره مند شوند.
?استاندار با اشاره به مطالبه مردم در زمینه ارتقاء دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس، از پیگیری های صورت گرفته در این زمینه گفت.
?قناعت خاطرنشان کرد: درخصوص ارتقاء این دانشکده با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مذاکراتی صورت گرفته و بر ضرورت و اهمیت مسئله تأکید شده است.
?وی ادامه داد: این موضوع از مواردی است که بزودی در جلسه شورای گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح خواهد شد.
?به گفته وی؛ قول ارتقاء دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس را گرفته ایم و تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.
?استاندار در ادامه از تجهیز بیمارستان های فردوس و طبس به دستگاه ام. آر. آی به عنوان یکی دیگر از مطالبات مردم در حوزه بهداشت و درمان نام برد و گفت: بنا به قولی که از معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گرفته ایم، موضوع اختصاص ام.آر.آی به شهرستان های فردوس و طبس از اولویت های این وزارتخانه است.
?قناعت افزود: بنا به قول معاون وزیر، دستگاه های ام.آر.آی تا آخر سال نصب و راه اندازی خواهد شد.
?به گفته وی؛ همزمان با شهرستان های فردوس و طبس، این موضوع برای نهبندان هم پیگیری شده است.
?وی با تأکید بر این که خراسان جنوبی را یکپارچه می بینیم، ادامه داد: تمام تلاش بر این است که نیازهای همه مناطق استان به صورت جامع و کامل پیگیری شود و خوشبختانه ائمه جمعه، نمایندگان و دیگر بزرگان، نگاه کلان استانی داشته اند و با سعه صدر امورات را پیش برده اند.
?امام جمعه فردوس هم در ادامه، ضمن تشکر از اقدامات استاندار در پیگیری مطالبات مردم و رفع مشکلات استان، خاطرنشان کرد: این که موضوعات را شفاف سازی می کنید و پیگیری ها را به صورت روشن بیان می نمایید، مایه دلگرمی جریان انقلاب و مردم هستید.
?حجت الاسلام و المسلمین شاکری از عملکرد فرماندار به عنوان نماینده دولت در شهرستان ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: دولت انقلابی، دولتمردان و مدیران صادقی دارد که جز پیگیری مشکلات مردم، دغدغه ای ندارند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور