معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: جهاد تبیین مهمترین دستاورد نمایشگاه توانمندی ها ادارات شهرستان طبس بوده است.

 علیرضا عباس زاده  در حاشیه مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای ادارات شهرستان طبس در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ظرفیت های طبس در حوزه گردشگری و جذب گردشگر بسیار بالا است.

وی با اشاره به درخواست های سرمایه گذاران در حوزه زیرساخت برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری این شهرستان گفت: با توجه به این درخواست ها قول پیگیری و مساعدت در این خصوص را می دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ابتکار مسئولین شهرستان در این نمایشگاه ستودنی است، افزود: جهاد تبیین مهمترین دستاورد این نمایشگاه بوده و فعالیت ها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به اطلاع مردم رسیده است.

عرب، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته این اداره در نمایشگاه اظهارکرد: غرفه سازی بر اساس الگوهای معماری بومی و اجرای خانه بوم گردی انجام شده است.

وی گفت: معرفی آداب و رسوم و تولید زنده صنایع دستی در رشته های گیوه بافی، پخل بافی، قلم زنی، تولیدات چرمی، سفال و سرامیک، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و سبد بافی به همراه حضور یکی از دفاتر گردشگری شهرستان و معرفی ظرفیت های این حوزه و ارائه مهمترین اقدامات صورت گرفته از مهمترین برنامه های ما در نمایشگاه بوده است.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور