مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی مطرح کرد:

تا روز گذشته ۸۸ نفر متقاضی تاسیس مراکز مثبت زندگی در خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی استان گفت: .تا دیروز ۸۸ نفر متقاضی تاسیس مراکز مثبت زندگی در این استان می باشند

علی عرب نژاد از ثبت نام ۸۸ متقاضی راه اندازی مراکز مثبت زندگی (مراکز خدمات بهزیستی) در استان خبر داد و گفت: ثبت نام الکترونیکی از متقاضیان از ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا ۶ خرداد سالجاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به منظور تأسیس مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) از متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط برای صدور مجوز از سوی این سازمان طی فراخوانی دعوت به همکاری کرده است، افزود: متقاضیان برای ثبت نام باید به سامانه اینترنتی در نظر گرفته شده به نشانی(http://centers.behzisti.net) مراجعه کنند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان ، محور فعالیت مراکز مثبت زندگی یا مراکز خدمات بهزیستی، خانواده‌ها خواهند بود و پرونده‌های مددکاری اجتماعی خانوار به صورت الکترونیکی برای تمام مددجویان مستمری بگیر سازمان بهزیستی در این مراکز شکل خواهد گرفت.

این مقامِ مسئول یادآور شد: مددجویان می‌توانند خدمات اولیه مثل تشکیل پرونده و همچنین درخواست‌های خود را از طریق مراکز مثبت زندگی پیگیری کنند و این مراکز در راستای خدمات ادارات بهزیستی شهرستان قرار دارند یعنی به صورت الکترونیکی درخواست‌ها به ادارات بهزیستی شهرستان ارجاع و اقدامات لازم صورت می‌گیرد.