مدیر انجمن گردشگری پایدار خراسان جنوبی، در خصوص بازدید مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و فضای مجازی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، از پاویون استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، گفت: «مقدمات این دیدار در راستای دیده شدن استان از چند هفته گذشته انجام شده است».

احمد کاشانی، با بیان اینکه این مرکز اطلاع‌رسانی یک تیم تخصصی از تولیدکنندگان محتوا و فعالان فضای مجازی در کشور هستند، افزود: «نمایندگان رسانه‌ای دیگر استان‌ها نیز با این تیم همکاری داشته و بنده نیز به عنوان نماینده استان حضور دارم».

کاشانی، در گفت‌وگو با خبرنگار ۷۲۴پرس ادامه داد: «یکی از اقدامات خوب و تأثیرگذار انجام شده توسط این تیم تهیه کلیپ فراخوان و دعوت از صنعتگران، گردشگران و عموم مردم برای شرکت و بازدید از این نمایشگاه بود که بازخورد خیلی خوبی به همراه داشت».

فعال حوزه گردشگری خراسان جنوبی، اظهار داشت: «در جریان بازدید این تیم از پاویون استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از آن‌ها دعوت کرد تا به خراسان جنوبی سفر کرده و در جهت معرفی ظرفیت‌های استان کار تولید محتوا انجام دهند».