معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی از برگزاریهمزمان با هفته جوان در چهار محور فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی در این استان خبر داد.

مهدی قناد، در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت ۱۱ شعبان سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، جشنواره “جوانان برتر ایران‌ زمین” برگزار می‌شود تا طی آن الگوهای برتر جامعه معرفی شوند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: جشنواره جوانان‌ برتر ایران‌ زمین در قالب ۱۲ موضوع تخصصی شامل ادبیات، قرآن، کنشگر فعال رسانه‌ای و فضای مجازی، فیلم، موسیقی، هنرهای تجسمی، خادم اهل بیت(ع)، کارآفرینی، دانش‌بنیان، جوان دارای توانایی خاص، ورزش و فعال اجتماعی برگرفته از چهار محور فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی ادامه داد: تقویت روحیه تحقیق و ابتکار، ارج نهادن به فعالیت‌های هویت‌آفرین جوانان، شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر ۱۸ تا ۳۵ سال از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

قناد اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی مورد نیاز به صورت حضوری به اداره کل ورزش و جوانان استان یا ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها مراجعه کرده و یا از طریق سایت اداره کل ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۳۲۴۰۵۵۱۴_۰۵۶، یادآور شد: تجلیل از خانواده‌های جوانان شهید حافظ امنیت و تقدیر از ۱۲ برگزیده جشنواره جوانان برتر ایران زمین از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته جوان در استان خواهد بود.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور