مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با بیان اینکه درب کتابخانه‌های استان از هفتم تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ به روی علاقمندان باز است، گفت: کتابخانه سعیدی بیرجند نیز از ۳۰ اسفند ۹۹ تا ۵ فروردین ۱۴۰۰ میزبان علاقمندان به کتاب خواهد بود.

محمود حاجی، امروز یکشنبه یکم فروردین به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: با توجه به شعار در خانه بمانیم و همه گیری ویروس کرونا و اهمیت قطع زنجیره انتقال این ویروس تصمیم گرفته شد تا شعار مذکور بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی به طرح “کتابخوان ماه” اشاره کرد و گفت: کتاب‌های پیشنهادی این طرح شامل “به مجنون گفتم زنده بمان”، “نهضت حفظ محیط زیست”، “سوغاتی”، “موش باهوشه به کتاب خانه می‌رود” و “من صندلی خالی نسترن هستم” است.

حاجی در خصوص فعالیت کتابخانه‌های خراسان جنوبی در ایام نوروز ۱۴۰۰ گفت: در این ایام همه کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی فعالیت خود را از هفتم تا ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ به جز تعطیلات رسمی آغاز خواهند کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۷۹ باب کتابخانه در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: کتابخانه استاد سعیدی شهرستان بیرجند از ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ تا پنجم فروردین ماه ۱۴۰۰ میزبان علاقمندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.