معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از راه اندازی سامانه خرید آسان از کتابفروشی های سراسر کشور خبر داد.

محمود رمضانی از راه اندازی سامانه خرید آسان از کتابفروشی های سراسر کشور خبر داد و افزود: در راستای دستیابی به اهداف دولت مردمی در زمینه تحقق عدالت فرهنگی و نیز حمایت از کتابفروشی های سراسر کشور با استفاده از ظرفیت فضای مجازی این سامانه توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران طراحی و راه اندازی شده است.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: کلیه فرهنگ دوستان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی که دارای شماره تلفن همراه به نام خود باشند؛ می توانند به سامانه  c.ketab.irمراجعه و با مطالعه راهنمای خرید و ایجاد رخ نما در سامانه مذکور از یارانه ای یک میلیون ریالی معادل ۲۵ درصد قیمت تا سقف خرید ۴ میلیون ریال از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار گردند.

وی اظهار کرد: خرید از این سامانه صرفاً به صورت غیرحضوری امکان پذیر بوده و هر خریدار می تواند برای دریافت هر بسته پستی نیز از مبلغی به عنوان یارانۀ ارسال از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره مند گردد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور